Vážení klienti,
jak jste již byli informováni, od roku 2016 vzniká pro plátce DPH nová povinnost,
a to podávání kontrolního hlášení.
Toto hlášení se bude u všech plátců podávat měsíčně a pouze elektronicky. Termín
podání je vždy 25. dne v měsíci, je zrušena 5denní lhůta liberace.
Komunikace s úřady bude probíhat elektronicky přes datovou schránku, případně
emailem (kdo nemá datovou schránku). Na veškeré výzvy je třeba včas reagovat.
Pro Vás to znamená:
- nosit doklady včas, nejpozději 10. – 15. den v měsíci
- u vydaných faktur s hodnotou nad 10 000,-Kč včetně DPH dodržovat všechny náležitosti, hlavně DIČ odběratele
- nahlásit nám ID datové schránky a používaný email
- pravidelně kontrolovat datovou schránku a nahlášený email
- informovat nás neprodleně o výzvách z úřadů
Vzhledem k tomu, že se rozšíří objem naší práce pro váš daňový subjekt, budeme
nuceni zvýšit cenu našich služeb.
I když to nebude snadné, věříme, že to společně zdárně zvládneme.